środa, 6 kwietnia 2016

Elegantly :)

O matko! Jak ciepło! Tak, zgadza się. Tego dnia było ponad 20 stopni! Nareszcieeee <3
Generalnie tego dnia miałam taką wenę, że wraz z Martą zrobiłyśmy zdjęcia dwóm stylizacjom. Oczywiście dzisiaj przedstawiam Wam jedną, a za jakiś czas drugą... :) Po drodze mam zamiar wstawić posta kulinarnego - czyli jak robić czekoladowe pankejki albo jak zrobić dobry, zdrowy koktajl. Tymczasem zapraszam na mojego snapa, bo tam często pokazuję jakie śniadanka przyrządzam i takie tam: idzioch

Wracając do outfitu. Zaczęłam lubić długie, luźne rzeczy czyli tak jak widzicie, mam na sobie długi płaszczyk z H&M'u i długą, asymetralną spódnicę z Zary (kupioną 2 lata temu). Do tego czarno-szarego look'u musiałam dodać jakiś akcencik - różowo-łososiową torebkę. I naprawdę dziewczyny - bardziej będziecie wyglądać sexy zakładając spódnice midi niż minióweczki, ale wiadomo. Czasem po prostu trzeba! Haha :)
Dawajcie znać jak Wam się podoba pościk i oczywiście brawa dla Marty <3


Fot. Marta Miklińska (http://miklinska.com)
Sandals - River Island
Skirt - Zara
Coat - H&M
Bag - New Look
Sunglasses - RayBan 

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :) bardzo podoba
    Mi sie Twoja torebka!
    Pozdrawiam, Ola
    About-my-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przemawia do mnie Twój styl :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. jejciu jaka cudowna stylizacja i przepiękne zdjęcia!
    Wszystko jest mega ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne sandałki na szpilce i dobra miejscówka na zdjęcia - bardzo fajny klimat!

    http://somefitme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń