wtorek, 29 marca 2016

Spring!

Halo wiosna! Nareszcie! 
Przedstawiam Wam mój wiosenny outfit, co o nim myślicie? Oczywiście jak pewnie wiecie, w tym sezonie modne są czapki "wpierdolki" czyli z daszkiem haha :) Ja założyłam SŁYNNĄ czapkę Ralpha Laurena, cudowna! Jest wygodna i pasująca (wbrew pozorom) do wielu rzeczy. Kolejną rzeczą, która będzie, a raczej już jest modna, to WIĄZANIA! Czyli wiązane buty, wiązane koszule, wiązane sukienki, wiązane body itd. Powiem Wam, że myślałam, że te buty będą masakrycznie niewygodne, ale na szczęście tak nie jest! Polecam bardzo gorąco na gorące dni (które zaraz nadejdą)! Do tego look'u stwierdziłam, że ten płaszczyk (mimo, że go miałam dwa posty wcześniej) będzie idealnie pasować i się nie myliłam! Uwielbiam połączenie brązu z kolorem khaki :)
Oczywiście nie zapomnijmy o fantastycznym fotografie - Marcie, która pięknie wszystko uwieczniła. Ah, zdolna kobita prawda?

 
Fot. Marta Miklińska (http://miklinska.com)
Sandals - Zara
Shirt - H&M
Coat - H&M
Cap - Polo Ralph Lauren 

6 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz bardzo podoba mi się ta czapka :) !

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja, bardzo podobają mi sie buty i bluzka. Wiązania w tym sezonie są bardzo modne :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze świetne połączenie kolorów!
    Bardzo mi się podoba, czapka idealnie podkreśla całość i masz rację - fotograf spisał się na medal :D
    Zapraszam również do siebie:
    Mam nadzieję, że ten blog zachęci niejedną młodą osobę do oderwania się na chwilę od ery internetu i komputerów, budząc chęć poznawania świata i zapracowania na niesamowite wspomnienia:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem o wiele lepiej jest bez czapki, za bardzo za nimi nie przepadam :) Ogólnie mi się podoba!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń