niedziela, 30 marca 2014

:*

Niestety kolejny post z nowym outfitem pojawi się dopiero pod koniec tygodnia... Jednak w międzyczasie podzielę się z Wami kilkoma zdjęciami, żeby nie było nudno! :) Jeśli chcecie być na bieżąco, zachęcam do like'owania mojego fanpage'a -> KLIK

 Dress - H&M


Gorąco polecam! Manikiurzystka jest niesamowicie utalentowana, ich fanpage znajdziecie tutaj KLIK


 Cały czas działamy, mam nadzieję, że niedługo piosenka ujrzy światło dzienne! haha :)


A tutaj paznokcie mojej roboty :) 

Pozdrawiam!!! 

15 komentarzy:

  1. Idealna figura i paznokcie *.* <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękną figurę, super wychodzisz na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój styl + zazdroszcze figury:)
    Zapraszam na nowy post
    www.ddoubles.tk

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. niestety nie, ale polecam https://www.facebook.com/indygolash?fref=ts :)

      Usuń
  5. Jesteś piękna, nie wiem czy aż nie za
    jesli to wogóle mozliwe
    zazdroszcze ci tego na prawde :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudowna sukienka i pazurki! czekamy na piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mojego, piszę o głównie o outfitach, oraz troche moich uczuc :)
    mam nadzieje, ze bedziesz do mnie zerkac. :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com
    tak poza tym, fajny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudowna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie znajde takie/podobne pierścionki ? :)

    OdpowiedzUsuń